THE BEST GUARDIAN AND PROTECTOR IS ONLY ALLAH
Banner created with MyBannerMaker.com

Pages

Check This Out!!

May 1, 2012

Hidup Pasca Matrikulasi

"Ape rancangan ang pas abis matrik ni wei?"tanya sorang kawan aku pas abis exam matrik.
"Actually bnyk la rancangan aku nak buat time cuti ni..aku nak amik lesen kereta, nak asah soft skill aku, nak keja..hmm..mcm2 lagi la.kan cuti lama dkt 4 bulan,takkan nak dok rumah besaqkan badan je ye dak?hehe..''begitulah lebih kurang jawapan aku kat org yg bertanya soalan ni pada aku.

Kalau diikutkan masa 4 bulan tu mmg mcm2 boleh buat,rasanya lebih kurang lama dia pas abis spm la..dulu pas spm aku rehat sekejap kat rumah..bulan 1 bru start cari keje,bulan 3 berenti n bulan 4 dan 5 membesarkan badan kat rumah..haha!!itulah first time badan aku nek n muka aku cam tembam sikit..ramai gak org yg dah lama tak jumpa aku pas spm tu terkejut tgk bdn aku,bkn tegap tapi mengembang..sikit je ok..tak la teruk sgt..haha!!So pas matrik ni aku cadang nak buat benda yang sama jugaklah atau tambah sikit mana yang patut ditambah..cthnya asah softskill mcm memasak ka..yela persediaan utk jadi org bujang n bila dan kawin nantikan..huhu!!I hope my matrik's result will be good so that i do not have to repeat for 1 more semester in KMK..bye KMK..although i said i love you i will never ever want to see u again..end is end and it will not be repeated..Ya Allah bantulah aku untuk melepasi ujian kelayakan ke universiti..amiin..eh lari dari tajuk pulak..so ape perancangan ang pa masa cuti ni?Pastikan ang pa semua dok buat aktiviti2 berfaedah naa..jgn dok makan tidoq..makan tidoq ja..rugilah masa muda ni kalau asyik dok guna utk buat benda tak berfaedah..ingatlah muda hanya sekali so kita bermujahadah la ye..ありがとうございます (thank you very much) for your reading ^_^



2 comments:

Abdul Majid Abd Aziz said...

hehe...mcm kenal design blog nie

hafiz said...

Aku bnyk belajaq dari blog ang la majid (bkn belajaq tp tiru sbnrnya..hehe!!)

The ET Smileys - Complete List:


smile:)
laugh:D
lol:O
rotfl:r
sad:(
wink;)
tongue:P
straight:|
blush:$
kiss:k
angry:@
love:L
devil:v
daydream:d
sweat:f
cry:c
wow:o
sick:~
nerd8|
cool8)
bow:b
dance:e
inverted:i
hug:h
confused:/
laughxD
smile^_^
stunnedo_O
muahaha:vD
straight:||
deadxP
frustrated>.<
et!:et
rock on\m/
heart<3
broken<\3

angel:angel
raise brow:brow
party:party
on fire:fire
frozen:ice
musical note:tone
rainbow:rainbow

vote up:tup
vote down:tdown
star:star
robot:robot
kitten:kitten
MJ:mj

Labels

Aku (13) Buku (3) carta (1) contest (1) Filem (1) jiwang (3) kenangan (1) Lawak (1) Manga (2) Motivasi (2) PALESTIN (3) Projek Manga (7) rohani (16) umum (5)