THE BEST GUARDIAN AND PROTECTOR IS ONLY ALLAH
Banner created with MyBannerMaker.com

Pages

Check This Out!!

December 27, 2012

PROJEK PEMURNIAN MANGA 3: BELAJAR MENERIMA TAKDIR

BELAJAR MENERIMA TAKDIR

Assalamualaikum dan salam sejahtera, syukur alhamdulillah sekali lagi kita bertemu dalam entri kali ini. Kali ini aku nak sambung Projek Pemurnian Manga aku yang dah lama tertunggak, biasalah kekangan masa dan kekeringan idea membataskan aku untuk meneruskan projek tersebut. Tapi kali ni aku bersyukur sebab aku dapat jugak akhirnya menyiapkan projek ini walaupun sibuk dengan study dan hal-hal yang berkait dengan aktiviti di universiti. Bagi yang stress study apa kata angpa baca dulu komik kali ni, jangan paksa diri sangat ok. Jadi dipersembahkan Projek Pemurnian Manga ke 3:










Begitulah sahaja yang mampu aku berikan untuk entri kali ini. Aku ucapkan ribuan terima kasih pada mereka yang sudi membaca dan menyokong blog aku sepanjang tahun 2012 ini. Semoga kita bertemu lagi dalam entri seterusnya, mungkin tahun depan kot, dengar macam lama lagi padahal tinggal berapa hari je pun, hehe!! Selamat menyambut tahun baru 2013!! ^_^


4 comments:

drzirakudo said...

slmt thun bru.. haha

hafiz said...

selamat tahun baru jgk zira ^_^

drzirakudo said...

oiii.. tuka la list kt bwh ni.. T_T . url aku da tuka.. http://drzirathegreat.blogspot.com . bukan zirathegreat..

hafiz said...

owh ingatkan dah tutup blog..haha!!ok2 ^_^

The ET Smileys - Complete List:


smile:)
laugh:D
lol:O
rotfl:r
sad:(
wink;)
tongue:P
straight:|
blush:$
kiss:k
angry:@
love:L
devil:v
daydream:d
sweat:f
cry:c
wow:o
sick:~
nerd8|
cool8)
bow:b
dance:e
inverted:i
hug:h
confused:/
laughxD
smile^_^
stunnedo_O
muahaha:vD
straight:||
deadxP
frustrated>.<
et!:et
rock on\m/
heart<3
broken<\3

angel:angel
raise brow:brow
party:party
on fire:fire
frozen:ice
musical note:tone
rainbow:rainbow

vote up:tup
vote down:tdown
star:star
robot:robot
kitten:kitten
MJ:mj

Labels

Aku (13) Buku (3) carta (1) contest (1) Filem (1) jiwang (3) kenangan (1) Lawak (1) Manga (2) Motivasi (2) PALESTIN (3) Projek Manga (7) rohani (16) umum (5)