THE BEST GUARDIAN AND PROTECTOR IS ONLY ALLAH
Banner created with MyBannerMaker.com

Pages

Check This Out!!

June 26, 2012

Projek Pemurnian Manga Versi Hafiz : Kewajipan Jihad Fisabilillah

Projek Pemurnian Manga Versi Hafiz : Kewajipan Jihad Fisabilillah

Assalamualaikum, alhamdulillah hari ni aku cuti dan aku berpeluang nak update blog ni..actually entri kali ini agak istimewa sebab aku rasa entri ini adalah entri paling lama aku ambik masa nak buat...aku habiskan cuti aku untuk buat benda ni je hari ni...idea asal entri kali ini adalah dari kawan aku iaitu Abdul Majid Abdul Aziz di mana beliau telah menggunakan kreativiti beliau untuk menjadikan komik-komik yang popular di dunia ini sebagai cara untuk berdakwah & aku rasa cara ini amat menarik untuk dimasukkan dalam blog aku...sebarang kelemahan aku mohon segala kemaafan dan semoga angpa dapat hayati segala isi yang cuba aku sampaikan dalam komik ini, terimalah projek pemurnian manga versi Mohamad Hafiz =) baca dari kanan ke kiri ea...


















Begitulah sedikit sebanyak projek pemurnian manga aku setakat ini, hope angpa dapatlah ambik mana-mana pengajaran yang baik dari komik ini, arigato gozaimaso kerana membaca, ada umur jumpa lagi dalam entri seterusnya. =)

komik asal: Naruto
idea asal: Mashashi Kishimoto
idea secondhand: Abdul Majid
idea thirdhand: Mohamad Hafiz







4 comments:

Abdul Majid Abd Aziz said...

hahaha...tak bley la bro...hehe...bagus2

hafiz said...

Tq bro..aku pun blajaq dari ang jgk ^_^

Arifah Zin said...

Bagus2..satu usaha yang murni..tepuk2 support...supportx3..

hafiz said...

terima kasih ea kak ifah, hehe..dapat tepuk support lak tu =)

The ET Smileys - Complete List:


smile:)
laugh:D
lol:O
rotfl:r
sad:(
wink;)
tongue:P
straight:|
blush:$
kiss:k
angry:@
love:L
devil:v
daydream:d
sweat:f
cry:c
wow:o
sick:~
nerd8|
cool8)
bow:b
dance:e
inverted:i
hug:h
confused:/
laughxD
smile^_^
stunnedo_O
muahaha:vD
straight:||
deadxP
frustrated>.<
et!:et
rock on\m/
heart<3
broken<\3

angel:angel
raise brow:brow
party:party
on fire:fire
frozen:ice
musical note:tone
rainbow:rainbow

vote up:tup
vote down:tdown
star:star
robot:robot
kitten:kitten
MJ:mj

Labels

Aku (13) Buku (3) carta (1) contest (1) Filem (1) jiwang (3) kenangan (1) Lawak (1) Manga (2) Motivasi (2) PALESTIN (3) Projek Manga (7) rohani (16) umum (5)